XLV sesja Rady Powiatu Słupeckiego

Sesja  odbędzie się 29 czerwca 2018 r. (piątek) o godzinie 1400

w sali „Herbowej” Starostwa Powiatowego w Słupcy, ul. Poznańska 20.

 

Porządek  obrad:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Stwierdzenie quorum.
  3. Przedstawienie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu Nr XLIV/2018 z sesji Rady Powiatu Słupeckiego z dnia 25 maja 2018 r.
  5. Sprawozdanie z działalności Zarządu Powiatu w okresie międzysesyjnym.
  6. Interpelacje i zapytania radnych.
  7. Informacja o aktualnej sytuacji w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Słupcy
  8. Podjęcie uchwały w sprawie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy
  9. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy za rok 2017
  10. Podjęcie uchwały w sprawie nadania imienia Liceum Ogólnokształcącemu wchodzącemu w skład Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzałkowie, ul. Górna 12, 62-420 Strzałkowo
  11. Podjęcie uchwały w sprawie nadania imienia Branżowej Szkole I Stopnia wchodzącej w skład Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzałkowie, ul. Górna 12, 62-420 Strzałkowo
  12. Podjęcie uchwały w sprawie nadania imienia Technikum wchodzącego w skład Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzałkowie, ul. Górna 12, 62-420 Strzałkowo
  13. Podjęcie uchwały w sprawie nadania imienia Szkole Policealnej wchodzącej w skład Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzałkowie, ul. Górna 12, 62-420 Strzałkowo
  14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Słupeckiego na rok 2018
  15. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Słupeckiego na lata 2018 – 2035
  16. Podjęcie uchwały w sprawie wynagrodzenia Starosty Powiatu Słupeckiego
  17. Podjęcie w sprawie przyznania Staroście Powiatu Słupeckiego dodatku specjalnego
  18. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Statutowej
  19. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
  20. Wolne głosy i wnioski.
  21. Zakończenie obrad.