Przekazanie samochodów ratowniczych OSP Wilczna i OSP Bielsko

Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Wilcznej i Bielsku zostały doposażone przez Komendę Powiatową PSP w Słupcy. Druhowie z Wilcznej otrzymali samochód ratowniczo – gaśniczy, a druhowie z Bielska – samochód operacyjny.

Obydwa pojazdy służyły wcześniej w słupeckiej komendzie powiatowej, ale odpowiednio konserwowane posłużą jeszcze w niesieniu pomocy lokalnym społecznościom gminy Słupca i Orchowo.
Uroczyste przekazanie samochodów odbyło się w miniony poniedziałek (04.04.) podczas zbiórki przy OSP Wilczna. 

W uroczystym przekazaniu pojazdów udział wzięli między innymi:

  • Faustyna Tupalska – Asystentka Ministra Zbigniewa Hoffmanna- Sekretarza Stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Posła na Sejm RP,
  •  Zbigniew Dolata – Poseł na Sejm RP,
  • dr Jacek Bartkowiak – Starosta Powiatu Słupeckiego,
  • mł. bryg. Zbigniew Rzemyszkiewicz – Komendant Powiatowy Państwowej Straży  Pożarnej w Słupcy,
  • Jacek Misztal – Wójt Gminy Orchowo,
  • Cezary Przybylski – Zastępca Wójta Gminy Słupca.

 

 

„BEZPIECZNIE NA WSI MAMY – BO RYZYKO UPADKÓW ZNAMY” – rozstrzygnięcie konkursu

W Starostwie Powiatowym w Słupcy rozstrzygnięto etap regionalny XI Ogólnopolskiego Konkursu Plastycznego dla dzieci zorganizowanego przez KRUS.

Konkurs skierowany był do uczniów szkół podstawowych w dwóch grupach wiekowych: klasy 0-III, klasy IV-VIII i przebiegał pod hasłem:

„BEZPIECZNIE NA WSI MAMY – BO RYZYKO UPADKÓW ZNAMY”.

Zadaniem konkursowym było wykonanie w dowolnej technice dwuwymiarowej pracy plastycznej w formacie A3, w dowolnej technice, obrazującej sposoby zapobiegania wypadkom przy pracy w gospodarstwie rolnym oraz rolniczym chorobom zawodowym.

Patronat honorowy nad konkursem objął Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi, a współorganizatorami byli: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Państwowa Inspekcja Pracy, Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa oraz Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Partnerem strategicznym Konkursu została firma AGRO Ubezpieczenia – Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych.

Do Placówki Terenowej KRUS w Słupcy wpłynęły prace z 11 szkół podstawowych, w sumie w konkursie wzięło udział 379 uczniów. W skład komisji konkursowej weszli: Anita Szykowana – Kierownik PT KRUS w Słupcy, Monika Mikołajczak – Instruktor plastyki MDK w Słupcy, Ewelina Czechowska-Malczewska – Kierownik ARiMR w Słupcy, Renata Cholewińska – Inspektor w Starostwie Powiatowym, Joanna Wolińska – Młodszy Aspirant KP Policji  w Słupcy oraz Iwony Czerniak – Kierownik biura WIR w Słupcy. 30 marca br. w sali herbowej starostwa komisja dokonała oceny prac z następujących szkół:

Szkoła Podstawowa nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Słupcy

Szkoła Podstawowa nr 3 im. Adama  Mickiewicza w Słupcy

Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Strzałkowie

Szkoła Podstawowa im. Józefa Wiktora Janika w Koszutach

Szkoła podstawowa im. Polskich Noblistów w Drążnej

Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Janickiego w Cieninie Zabornym

Szkoła Podstawowa im. Ludwiki Jakubowicz w Ostrowitem

Szkoła Podstawowa im . Kornela Makuszyńskiego w Giewartowie

Szkoła Podstawowa im. Kampanii Powidzkiej 1918 r. w Powidzu

Szkoła Podstawowa im. Władysława Lorkiewicza w Orchowie

Szkoła Podstawowa im. Ks. Jana Twardowskiego w Różannie

W I grupie wiekowej (klasy 0 – 3):

I miejsce Kosma Wiatrowski (SP Giewartów)

II miejsce Julia Pająk ( SP Giewartów)

III miejsce Błażej Nazaruk (SP Drążna)

Wyróżnienia:

Julia Budzińska (SP Drążna), Kinga Szygenda (SP Giewartów), Oskar Mietlicki ( SP Orchowo), Sebastian Sobczak (SP Ostrowite), Marcelina Kułakowska (SP Ostrowite), Mateusz Przybylski (SP Ostrowite), Igor Witowski (SP Drążna).

W II grupie wiekowej (klasy 4-8):

I miejsce Nazar Bosiaha (SP nr 1 Słupca)

II miejsce Nela Majchrzak ( SP Powidz)

III miejsce Kamila Kryszak (ZSP Orchowo)

Wyróżnienia:

Stanisław Furche (ZSP Orchowo), Tytus Wiatrowski (SP Giewartów), Michalina Ziarniak (ZSP Strzałkowo), Maja Kowalska (ZSP Strzałkowo), Wiktor Prokop (SP Cienin Zaborny), Katarzyna Kamińska (SP nr 1 Słupca)

Serdecznie gratulujemy laureatom i wyróżnionym uczniom oraz zachęcamy do udziału w następnych edycjach konkursu.

Uczniowie z Zagórowa w ramach projektu pojadą do Grecji

Uczniowie z klas pierwszej, drugiej i trzeciej liceum Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie wezmą udział w projekcie językowym pt. „FOCUS na podniesienie kompetencji uczniów Liceum Ogólnokształcącego w Zagórowie”. Przedsięwzięcie współfinansowane jest przez Unię Europejską. Przyznana kwota dofinansowania dla zagórowskiej szkoły to 257 683 zł.

Wniosek złożony przez ZSOiZ znalazł się na 2 miejscu listy rankingowej spośród wniosków złożonych z całej Polski. Projekt został napisany dla 30 uczniów liceum, którzy wraz z opiekunami wyjadą w dwóch grupach na dziesięciodniowy pobyt do Grecji.

Czas trwania przedsięwzięcia obejmuje 14 miesięcy, językiem projektu będzie język angielski. Celem wyjazdów jest wzmocnienie przekrojowych kompetencji kluczowych uczniów, w tym m.in. nauka języków obcych, rozwijanie umiejętności uczenia się, nabywanie nowych kompetencji niezbędnych do rozwoju osobistego, przyszłego zatrudnienia i aktywnego europejskiego obywatelstwa.

Projekt jest w całości finansowany ze środków Unii Europejskiej i uczniowie nie ponoszą żadnych kosztów.     

źródło: ZSOiZ Zagórów

Sesja Rady Powiatu Słupeckiego

 

L sesja Rady Powiatu Słupeckiego

 

Sesja  odbędzie się w dniu  31 marca 2022 roku (czwartek) o godzinie 1300 w sali „Herbowej” Starostwa Powiatowego w Słupcy, ul. Poznańska 20.

 

Porządek  obrad:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Stwierdzenie quorum.
  3. Przedstawienie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu Nr XLIX/2022 z dnia 24 lutego 2022 r.
  5. Sprawozdanie z działalności Zarządu Powiatu w okresie międzysesyjnym.
  6. Informacja o stanie bezpieczeństwa sanitarnego na terenie powiatu słupeckiego w 2021 roku.
  7. Informacja o stanie bezpieczeństwa weterynaryjnego na terenie powiatu słupeckiego w 2021 roku.
  8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwały budżetowej Powiatu Słupeckiego na rok 2022.
  9. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Słupeckiego na lata 2022-2035.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości środków finansowych Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przeznaczonych na realizację szczegółowych zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych w Powiecie Słupeckim w 2022 roku.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do realizacji Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2022 r. finansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zakresu pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych wymogów raportu o stanie powiatu.
  14. Wolne głosy i wnioski.
  15. Zakończenie obrad.

 

Zapytanie ofertowe na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy typu C

Słupca, dn.28.03.2022 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

/do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. 
Prawo zamówień publicznych z wyjątkiem art. 224;

zapytanie przeprowadzone zgodnie z § 14, ust. 4 Regulaminu udzielania zamówień publicznych
w Starostwie Powiatowym w Słupcy

 

Zamawiający:

Powiat Słupecki, ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca

Do:

…………………..………………….

Zwracamy się z zapytaniem ofertowym na: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy typu C – dla 6 uczniów Centrum Kształcenia ustawicznego i Zawodowego w Strzałkowie

                                                                                   (nazwa zamówienia)

SPECYFIKACJA ZAMÓWIENIA:

  1. Oznaczenie sprawy: 272.1.2022

Opis przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy typu C – dla uczniów Centrum Kształcenia ustawicznego i Zawodowego w Strzałkowie

 

Opis kursu

Cel kursu:  Zdobycie uprawnień prawa jazdy kategorii C

Miejsce realizacji zajęć: CKZiU Strzałkowo lub OSK

Program zajęć:

Program szkolenia teoretycznego

Budowa, obsługa i eksploatacja samochodu ciężarowego. Zasady poruszania się po drodze samochodem ciężarowym: zachowanie ostrożności i właściwej postawy w stosunku do innych uczestników ruchu drogowego, zasady zachowania bezpiecznych odległości między pojazdami. Środki wpływające na percepcję i szybkość reakcji (alkohol, narkotyki, leki), wpływ zmęczenia i stanu emocjonalnego na zachowanie kierowcy. Ocena warunków na drodze – warunki atmosferyczne, widoczność, nawierzchnia, bezpieczna jazda samochodem w różnych warunkach. Przewożenie towarów – załadunek, rozmieszczenie, mocowanie ładunku. Manewrowanie sam. ciężarowym w ruchu miejskim. Szczególne znaki, ograniczenia i nakazy dotyczące samochodów ciężarowych.  Planowanie trasy przejazdu. Czas pracy kierowcy, karta kierowcy, tachograf. Dokumentacja pojazdu, kontrola drogowa. Ekonomia jazdy. Błędy najczęściej popełniane przez kierowców samochodów ciężarowych. Przygotowanie do egzaminu teoretycznego. Egzamin wewnętrzny

Program szkolenia praktycznego

Przygotowanie samochodu ciężarowego do jazdy. Mocowanie i zabezpieczenie ładunku. Ruszanie,       obsługa biegów, hamowanie. Manewrowanie samochodem ciężarowym. Plac manewrowy – ćwiczenie umiejętności manewrowania pojazdem. Jazda w terenie (dostosowanie prędkości do warunków na drodze, hamowanie awaryjne, zachowanie bezpiecznych odległości). Jazda w ruchu ulicznym, manewrowanie, parkowanie. Czynności kontrolne na drodze. Plac manewrowy – przygotowanie do egzaminu. Trasy egzaminacyjne – przygotowanie do egzaminu. Egzamin wewnętrzny

2. Termin składania ofert: do dnia 04.04.2022 do godz. 15:30

3. Formy złożenia oferty:

  • złożyć w siedzibie Zamawiającego w BOK lub
  • przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: barciszewska@op.pl

4. W przypadku przesłania oferty pocztą, decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego.

5. Zawartość oferty:

        1) wypełniony formularz ofertowy.

6. Maksymalny termin realizacji: 31.08.2022

7. Kryteria wyboru Wykonawcy: Cena: 100 %(waga)                                                                                                     

8. W przypadku złożenia oferty niekompletnej, jak również oferty niezgodnej z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty. Zamawiający ma prawo do jednokrotnego wezwania wykonawcy do uzupełnienia ofert, jednakże Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wezwania do uzupełnienia, jeśli ewentualne uzupełnienie oferty nie miałoby wpływu na wynik postępowania. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do poprawienia w ofercie oczywistych pomyłek pisarskich i rachunkowych, w takim przypadku Zamawiający poinformuje Wykonawcę o fakcie dokonania poprawek.

9. Zamawiający informuje, że odrzuci ofertę z rażąco niską ceną. W związku z powyższym Zamawiający będzie badał oferty zgodnie z art. 224 ustawy Prawo zamówień, który to artykuł ma bezpośrednie zastosowanie do niniejszego postępowania.

10. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania:

1) przed upływem terminu składania ofert, jeśli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione,

2) na każdym etapie postępowania, jeśli zaistniała istotna zmiana okoliczności powodująca,
że dalsze jego prowadzenie nie leży w interesie publicznym,

3) na każdym etapie postępowania, jeśli środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane.

11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

Warunki udziału w postępowaniu: w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.

12. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

13. Do kontaktów z Wykonawcami upoważniony jest Sylwia Barciszewska, tel. 886-771-244.

14. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: Administratorem danych osobowych jest:  Starosta Słupecki z siedzibą: ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.

15. Inspektor ochrony danych osobowych: adres e-mail: iod@powiat-slupca.pl

16. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.

17. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

  1. Odbiorcami danych mogą być również dostawcy usług zaopatrujących Powiat Słupecki w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne, umożliwiające zarządzanie Powiatem Słupeckim (w szczególności dostawcy usług teleinformatycznych, firmy kurierskie i pocztowe), a także dostawcy usług prawnych i doradczych oraz wspierających w dochodzeniu należnych roszczeń (w szczególności kancelarie prawne, podatkowe, firmy windykacyjne).
  2. Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
  3. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp
  4. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
  5. Jako Administrator danych, zapewniamy prawo do:
  6. dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (na podstawie art. 15 RODO);
  7. sprostowania Państwa danych osobowych (na podstawie art. 16 RODO) *;
  8. żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (na podstawie art. 18 RODO)**; 
  9. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
  10. Jednocześnie informujemy, iż nie przysługuje Państwu prawo do:
  11. usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
  12. przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  13. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

* niepotrzebne skreślić

 

  1. Lista załączników:

/-/ Jacek Bartkowiak
Starosta Powiatu Słupeckiego

   (data i podpis Kierownika Zamawiającego
              lub osoby upoważnionej

Wicestarosta wizytował budowę dróg

Sprzyjająca pogoda sprawia, że prace budowlane na odcinkach dróg powiatowych o znaczeniu obronnym postępują w szybkim tempie.

Obecnie trwają roboty związane z układaniem warstw bitumicznych na odcinkach Powidz – Niezgoda, Niezgoda – Kochowo. Z postępem prowadzonych robót zapoznawał się wczoraj w terenie (23.03.) wicestarosta Czesław Dykszak oraz sekretarz powiatu Mariola Landowska. W szczegółowe zagadnienia prowadzonej inwestycji wprowadzał kierownictwo starostwa, inspektor nadzoru inwestorskiego Mariusz Kluczyk z firmy CAMINO.

 

Obwieszczenie wojewody wielkopolskiego w sprawie kwalifikacji wojskowej

OBWIESZCZENIE

WOJEWODY WIELKOPOLSKIEGO

z dnia 26 lipca 2021 r.

w sprawie KWALIFIKACJI WOJSKOWEJ W 2022 r.

na obszarze województwa wielkopolskiego

 

                Na podstawie art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 372 i 1728), § 3 ust. 1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Ministra Obrony Narodowej z dnia 31 grudnia 2021 r. w sprawie przeprowadzenia kwalifikacji wojskowej
w 2022 r. (Dz. U. poz. 17) podaje się do publicznej wiadomości informuje, że:

  1. W okresie od dnia 4 kwietnia 2022 r. do dnia 8 lipca 2022 r. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni świątecznych, przeprowadzona zostanie na obszarze województwa wielkopolskiego kwalifikacja wojskowa.
  2. Do stawienia się do kwalifikacji wojskowej wzywa się mężczyzn urodzonych w 2003 r., a także mężczyzn w latach 1998 – 2002, którzy nie posiadają określonej kategorii zdolności do czynnej służby wojskowej.
  3. Do stawienia się do kwalifikacji wojskowej wzywa się osoby urodzone w latach 2001-2002, które:
  • zostały uznane przez powiatowe komisje lekarskie za czasowo niezdolne do czynnej służby wojskowej ze względu na stan zdrowia, jeżeli okres tej niezdolności upływa po zakończeniu kwalifikacji wojskowej.
  • zostały uznane przez powiatowe komisje lekarskie za czasowo niezdolne do czynnej służby wojskowej ze względu na stan zdrowia, jeżeli okres tej niezdolności upływa po zakończeniu kwalifikacji wojskowej, i złożyły, w trybie art. 28 ust. 4 i 4b ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, wniosek o zmianę kategorii zdolności do czynnej służby wojskowej przed zakończeniem kwalifikacji wojskowej.
  1. Do stawienia się do kwalifikacji wojskowej wzywa się kobiety urodzone w latach 1998-2003, posiadające kwalifikacje przydatne do czynnej służby wojskowej lub pobierające w celu uzyskania tych kwalifikacji, które w roku szkolnym lub akademickim kończą naukę w szkołach lub uczelniach medycznych lub weterynaryjnych oraz na kierunkach psychologicznych albo będące studentkami lub absolwentkami szkół lub kierunków,
    o których mowa w 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 kwietnia 2017 r.
    w sprawie wskazania grup kobiet poddawanych obowiązkowi stawienia się do kwalifikacji wojskowej (Dz. U. poz. 944).
  2. Do stawienia się do kwalifikacji wojskowej wzywa się również osoby, które ukończyły 18 rok życia i zgłosiły się ochotniczo do pełnienia służby wojskowej, jeżeli nie posiadają określonej kategorii zdolności do czynnej służby wojskowej.
  3. Kwalifikacja wojskowa zostanie przeprowadzona w niżej podanym miejscu i terminie, a osoby wymienione w pkt 2-5, mające miejsce stałego pobytu lub miejsce pobytu czasowego trwającego ponad trzy miesiące:

 

NA TERENIE POWIATU SŁUPECKIEGO: w mieście Słupca, w mieście i gminie Zagórów,
w gminach: Lądek, Orchowo, Ostrowite, Powidz, Słupca i Strzałkowo, winny stawić się
w Słupcy, ul. Sikorskiego 1, w dniach od 25 maja do 09 czerwca 2022 r. w godz. 8.00 – 16.00.

  1. Osoba stawiająca się do kwalifikacji wojskowej po raz pierwszy, obowiązana jest przedstawić:
  • wójtowi lub burmistrzowi: dowód osobisty lub inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości, a także dokument potwierdzający przyczyny niestawienia się do kwalifikacji, jeśli stawienie się do kwalifikacji wojskowej w terminie określonym w wezwaniu nie było możliwe;
  • powiatowej komisji lekarskiej: posiadaną dokumentację medyczną, w tym wyniki badań specjalistycznych, przeprowadzonych w okresie dwunastu miesięcy przed dniem stawienia się do kwalifikacji wojskowej;
  • wojskowemu komendantowi uzupełnień: aktualną fotografię o wymiarach 3 X 4 cm bez nakrycia głowy, dokumenty potwierdzające poziom wykształcenia lub pobieranie nauki oraz posiadane kwalifikacje zawodowe i potwierdzenie zgłoszenia się do rejestracji w przypadku wprowadzenia takiego obowiązku.
  1. Osoba, która stawała już do kwalifikacji wojskowej i ubiega się o zmianę kategorii zdolności do czynnej służby wojskowej, przedstawia:
  • wójtowi lub burmistrzowi: dowód osobisty lub inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości, a także dokument potwierdzający przyczyny niestawienia się do kwalifikacji wojskowej, jeśli stawienie się do kwalifikacji wojskowej w terminie określonym w wezwaniu nie było możliwe;
  • powiatowe komisje lekarskie: posiadana dokumentację medyczną, w tym wyniki badań specjalistycznych, przeprowadzonych w okresie dwunastu miesięcy przed dniem stawienia się do kwalifikacji wojskowej;
  • wojskowemu komendantowi uzupełnień: wojskowy dokument osobisty oraz dokumenty potwierdzające poziom wykształcenia lub pobieranie nauki i posiadane kwalifikacje zawodowe.
  1. Osoby podlegające kwalifikacji wojskowej, które:
  • w okresie od dnia ogłoszenia do dnia rozpoczęcia kwalifikacji wojskowej zmieniły miejsce pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące, zgłaszają się do wójta lub burmistrza właściwego ze względu na ich nowe miejsce pobytu stałego (zamieszkania) lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące, który wyznacza im miejsce i termin stawienia się do kwalifikacji wojskowej;
  • po rozpoczęciu kwalifikacji wojskowej na danym terenie zamierzają zmienić miejsce pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące, stawiają się do kwalifikacji wojskowej przed opuszczeniem dotychczasowego miejsca pobytu.
  1. Obwieszczenie niniejsze stanowi wezwanie do kwalifikacji wojskowej. Nieotrzymanie wezwania imiennego nie zwalnia osób podlegających kwalifikacji wojskowej, które nie stawiły do kwalifikacji wojskowej, od obowiązku stawienia się w terminie i miejscu wskazanym w obwieszczeniu.
  2. W razie niestawienia się do kwalifikacji bez uzasadnionej przyczyny, wójt lub burmistrz z urzędu na wniosek przewodniczącego powiatowej komisji lekarskiej lub wojskowego komendanta uzupełnień nakłada grzywnę w celu przymuszenia albo zarządza przymusowe doprowadzenie przez Policję do kwalifikacji wojskowej w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
  3. Wezwani, którzy wbrew obowiązkom wynikającym z ustawy lub przepisów wydanych na jej podstawie nie stawią się do kwalifikacji wojskowej przed wójtem lub burmistrzem, właściwą komisją lekarską lub wojskowym komendantem uzupełnień
    w określonym terminie i miejscu albo nie przedstawią dokumentów, których przedstawienie zostało nakazane, podlegają grzywnie lub karze ograniczenia wolności zgodnie z art. 224 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej.

Wkrótce rozpocznie się kolejna inwestycja związana z rozbudową drogi o znaczeniu obronnym

Wkrótce na terenie powiatu słupeckiego rozpocznie się kolejna inwestycja związana z rozbudową drogi o znaczeniu obronnym. Tym razem będzie to odcinek drogi powiatowej 2161P Powidz — granica powiatu (Witkowo).

W Starostwie Powiatowym w Słupcy podpisano w ostatnich dniach dwie umowy, które kończą wieloetapowy i złożony proces przygotowania inwestycji drogowej, wymagający ścisłej współpracy urzędów oraz współdziałania z podmiotami zewnętrznymi. Jednym z podpisanych dokumentów była umowa na usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, która została zawarta pomiędzy Powiatem Słupeckim a Przedsiębiorstwem Usługowo – Budowlanym CAMINO Mariusz Kluczyk. Inspektor nadzoru inwestorskiego jako uczestnik procesu budowlanego będzie reprezentował interesy inwestora czyli powiatu na terenie budowy. Drugi dokument dotyczył przekazania placu budowy wykonawcy, którym jest warszawska firma BUDIMEX wyłoniona pod koniec lutego br. w postępowaniu przetargowym. Wartość inwestycji wynosi 21 722 160,29 zł brutto, co czyni go jednym z największych w historii słupeckiego samorządu powiatowego.

W ramach przebudowy odcinka drogi powiatowej 2161P Powidz — granica powiatu (Witkowo) przeprowadzona zostanie całkowita rozbiórka istniejącej konstrukcji jezdni oraz budowa nowej nawierzchni asfaltowej. Długość rozbudowywanego odcinka wyniesie 3,95 km. Wzdłuż jezdni powstanie ciąg pieszo – rowerowy o szerokości 3 metrów w terenie zabudowanym i 2,5 metra poza terenem zabudowanym. Sama jezdnia będzie mieć 7 metrów szerokości, a chodniki od 1,5 do 2 metrów. Oprócz tego przebudowie lub rozbudowie poddanych zostanie kilka skrzyżowań, powstaną przystanki autobusowe oraz zatoka postojowa w rejonie jednostki wojskowej.

W podpisaniu umów uczestniczyli:
– Czesław Dykszak, wicestarosta Powiatu Słupeckiego,
– Mariola Landowska, sekretarz Powiatu Słupeckiego,
– Michał Klotschke, dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg,
– Barbara Janiak, Piotr Mańkowski, Jacek Zatylny z Biura Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Słupcy,
– Mariusz Kluczyk, firma CAMINO,
– Marcin Zaorski, dyrektor kontraktu BUDIMEX

Konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie

Uchwała Nr 360/2022
Zarządu Powiatu Słupeckiego

z dnia 18 marca 2022 r.

w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie

Na podstawie art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 528), art. 63 ust. 1 i 10 w związku z art. 29 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia
14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1082 ze zm.) oraz § 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (t.j. Dz. U. z 2021 r.  poz. 1428) §3 ust. 1, §6, §12 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1449 ze zm.)

Zarząd Powiatu Słupeckiego uchwala, co następuje:

§ 1. 1. Ogłasza się konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie, ul. Pyzderska 75, 62-410 Zagórów.

  1. Treść ogłoszenia o konkursie, o którym mowa w ust. 1 stanowi załącznik do niniejszej uchwały.
    § 2. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana odrębną uchwałą.
    § 3. Ogłoszenie o którym mowa w § 1 ust. 2 zamieszcza się:
    a) na Elektronicznej Tablicy Ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Słupcy,
    b) na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Słupcy: https://www.powiat-slupca.pl/;
    c) w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Słupcy.
    § 4. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu.
    § 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załącznik do uchwały Nr 360/2022
Zarządu Powiatu Słupeckiego
z dnia 18 marca 2022 r.

Ogłoszenie konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie
ZARZĄD POWIATU SŁUPECKIEGO
ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie

§ 1. Organ prowadzący placówkę:

Powiat Słupecki, ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca.

§ 2. Nazwa i adres placówki, której dotyczy konkurs:

Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie, ul. Pyzderska 75, 62-410 Zagórów.

§ 3. Wymagania wobec kandydatów:

Do konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie może przystąpić osoba spełniająca warunki określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1449 ze zm.):

I. Do konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie może przystąpić osoba będąca nauczycielem mianowanym lub dyplomowanym, która spełnia łącznie następujące wymagania:

1) posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny oraz przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkole lub placówce wchodzącej w skład zespołu, w której wymagania dotyczące kwalifikacji nauczycieli są najwyższe, oraz

2) ukończył studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie lub studia podyplomowe, z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli;

3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego;

4) uzyskał:

a) co najmniej bardzo dobrą ocenę pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy lub,

b) pozytywną ocenę dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku albo

c) w przypadku nauczyciela akademickiego – pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w uczelni,

– przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora, a w przypadku, o którym mowa w art. 63 ust. 11 i 12 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, jeżeli nie przeprowadzono konkursu – przed powierzeniem stanowiska dyrektora;

5) spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;

6) ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;

7) nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1762), a w przypadku nauczyciela akademickiego – karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r. poz. 478 i 619), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, z późn. zm.), oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;

8) nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

9) nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;

10) nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289);

11) w przypadku cudzoziemca – posiada znajomość języka polskiego poświadczoną na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672), ukończył studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku filologia polska, lub jest tłumaczem przysięgłym języka polskiego.

II. Do konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie może przystąpić również osoba, która jest:

1) nauczycielem mianowanym lub dyplomowanym, zatrudnionym na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych w urzędzie organu administracji rządowej, kuratorium oświaty, Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisjach egzaminacyjnych, lub

1a) nauczycielem mianowanym lub dyplomowanym, zatrudnionym na stanowisku innym niż określone w pkt 1, na którym są realizowane zadania z zakresu oświaty, w urzędzie organu administracji rządowej, kuratorium oświaty, Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisjach egzaminacyjnych, lub na stanowisku, na którym są realizowane zadania z zakresu oświaty w urzędzie organu administracji samorządowej, lub

2) nauczycielem mianowanym lub dyplomowanym urlopowanym lub zwolnionym z obowiązku świadczenia pracy na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 maja 1991 r. o związkach zawodowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 263)

– spełniającym wymagania określone w rozporządzeniu, z wyjątkiem wymogu posiadania co najmniej bardzo dobrej oceny pracy albo pozytywnej oceny dorobku zawodowego.

III.  Do konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie może przystąpić osoba niebędąca nauczycielem, która spełnia łącznie następujące wymagania:

1) posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej;

2) posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny;

3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym;

4) nie toczy się przeciwko niej postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;

5) spełnia wymagania określone w § 1 pkt 2, 5, 6, 8, 10 i 11 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1449 ze zm.).

IV. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:

1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie, ul. Pyzderska 75, 62-410 Zagórów,

2) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:

– stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela albo

– stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego, albo

– stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,

3) oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:

– imię (imiona) i nazwisko,

– datę i miejsce urodzenia,

– obywatelstwo,

– miejsce zamieszkania (adres do korespondencji),

4) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w ppkt. 2 pkt. IV niniejszego ogłoszenia: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia,

5) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych, z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,

6) w przypadku cudzoziemca – poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię:

– dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672), lub

– dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub

– dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego,

7) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,

8) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,

9) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

10) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289),

11) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1633) – w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.,

12) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela,

13) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,

14) w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego – oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2021 r. poz. 1762), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r. poz. 478 ze zm.), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 ze zm.),

15) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,

16) ponadto kandydat na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie zobowiązany jest załączyć do oferty podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych na druku zamieszczonym do ogłoszenia.

Informacja dotycząca sposobu postępowania przy poświadczaniu dokumentów przez kandydatów za zgodność z oryginałem: poświadczenia dokonuje się na każdej zapisanej stronie kopii dokumentu; poświadczenie powinno zawierać stwierdzenie: za zgodność
z oryginałem, miejscowość, datę poświadczenia oraz czytelny podpis kandydata (imię
i nazwisko). Oferty niewłaściwie poświadczone za zgodność z oryginałem podlegają odrzuceniu ze względów formalnych. Na żądanie organu prowadzącego Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie kandydat zobowiązany jest przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa w §3 niniejszego ogłoszenia.

Przed przystąpieniem do rozmowy z kandydatem dopuszczonym do postępowania konkursowego Komisja Konkursowa ma prawo żądać przedstawienia dowodu osobistego kandydata lub innego dokumentu potwierdzającego jego tożsamość oraz posiadane obywatelstwo.

§ 4. Termin i sposób składania dokumentów:

  1. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym
    (miejsce zamieszkania lub adres do korespondencji kandydata) z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie”. Oferty należy dostarczyć w terminie do 8 kwietnia 2022 r. do Biura Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Słupcy: ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca do godziny 14:00.
  2. W przypadku ofert składanych pocztą decyduje data wpływu do Biura Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Słupcy.

Za termin złożenia oferty uznaje się datę wpływu do urzędu. Oferty, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Słupcy po terminie wskazanym w §4 ust. 1 ogłoszenia nie będą rozpatrywane.

  1. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
    § 5. Sposób powiadomienia o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego:

Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Zarząd Powiatu Słupeckiego odrębną uchwałą.

O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie w formie pisemnej.

§ 6. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji w ramach konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie.

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Ja ………………………………………………………………… wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych niż wynikających z przepisów prawa zawartych w składanych dokumentach
w ramach konkursu na Dyrektora ……………………………………………………………………… , zgodnie z art. 6 ust. l lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781).

…………………………………………..                                                     …………………………………………..

miejscowość , data                                                                                   czytelny podpis

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w ramach konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie

w związku  z. art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016), zwanym RODO, informujemy że:

  1. Administratorem danych jest Starosta Słupecki, którego siedziba mieści się w Słupcy ( 62-400) przy ul. Poznańskiej 20 tel.: 63 275 86 00 adres e-mail: powiat@powiat-slupca.pl   
  2. W Starostwie Powiatowym został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: iod@powiat-slupca.pl telefonicznie (063)2758600 lub pisemnie na adres Starostwa Powiatowego w Słupcy.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze), art. 63 ust. 10 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświato e (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1148, ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki , trybu pracy komisji konkursowej (Dz.U. z 2017 r. poz. 1587) oraz na podstawie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych podanych w zakresie nie wymaganym przepisami prawa.

4. Będziemy przechowywać  Pani/Pana dane osobowe do momentu zakończenia konkursu na stanowisko dyrektora szkoły także przez okres 2 miesięcy po zakończeniu konkursu. W przypadku, gdy w wyniku konkursu nie zostanie Pani/Pan wyłoniona/y jako kandydat na stanowisko dyrektora Pani/Pana  dane po upływie 2 miesięcy zostaną zniszczone, a w przypadku gdy zostanie Pani/Pan kandydatem i zostanie powierzone Pani/Panu stanowisko dyrektora dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane  przez okres wynikający  z Rzeczowego wykazu akt dostępny w siedzibie Urzędu oraz zgodnie z Regulaminem konkursu.

  1. Posiada Pani/Pan prawo do dostępu do swoich danych, sprostowania swoich danych, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. Prawo do bycia zapomnianym) , prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie (w zakresie danych wymagających zgody). Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność
    z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na nasz adres korespondencyjny lub n nasz adres mailowy.
  2. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa rzędu Ochrony Danych Osobowych.
  3. W oparciu o Pani/Pana dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będąc wynikiem profilowania.