Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza indywidualnych uczestników rynku finansowego na webinarium „Najnowsze sposoby działania cyberoszustów – czyli jak nie dać się okraść w Internecie” organizowane w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR oraz kampanii World Investor Week (WIW), we współpracy z Komendą Główną Policji.
Webinarium odbędzie się 7 października 2024 roku (12:00-14:20).
Cel
Celem webinarium jest zwiększenie świadomości w zakresie aktualnych zagrożeń spowodowanych działalnością cyberprzestępców.
Zgłoszenia
Rejestracja na webinarium CEDUR odbywa się online, tj. poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy – link do strony z odnośnikiem do formularza: https://www.knf.gov.pl/dla_rynku/edukacja_cedur/seminaria?articleId=90360&p_id=18
Potwierdzenia uczestnictwa zostaną przesłane do 4 października 2024 roku. Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium. W przypadku zgłoszeń, które wpłyną w dniu webinarium, potwierdzenia uczestnictwa oraz zaproszenia na spotkanie (wraz z linkiem) będą przesyłane na bieżąco.
Informacje techniczne
W celu uczestnictwa w webinarium niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W spotkaniu uczestniczyć można poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację Cisco Webex. Szczegółowe informacje techniczne dotyczące dołączenia do spotkania zostaną przesłane po potwierdzeniu uczestnictwa oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem (wraz z linkiem) na spotkanie.
Opłaty
Udział w webinarium jest bezpłatny.
Urzad_KNF_Program_webinarium_CEDUR_dla_indywidualnych_uczestnikow_rynku_finansowego_07_10_2024
Wzorem lat ubiegłych zapraszamy wszystkich uczestników konkursu i opiekunów z lat poprzednich oraz chętnych do udziału w Wielkim Konkursie Fotograficznym „Cztery Pory Roku”, edycji na 2024 r.
Termin nadsyłania zdjęć do 18 października 2024 r.
Zdjęcia nie muszą być wywołane można je przysłać na elektronicznych nośnikach danych np. CD, DVD.
Można nadsyłać zdjęcia z lat ubiegłych, które nie brały do tej pory udziału w poprzednich edycjach konkursu.
Przedmiotem konkursu są zdjęcia promujące Powiat Słupecki wykonane na terenie powiatu lub parków krajobrazowych: Powidzkiego i Nadwarciańskiego. Konkurs odbywa się w trzech kategoriach: Przyroda, Wydarzenia, Kultura i historia. W każdej kategorii można przesłać maksymalnie 3 zdjęcia. Prace powinny mieć formę elektroniczną na zewnętrznych nośnikach danych (CD, DVD). Zalecany wymiar ok. 3 MB, format jpg, jpeg. Lub odbitek i wysokiej jakości wydruków o rozmiarze od 18×24 cm do ok. 21×30 cm. W przypadku odbitek koniecznie załączyć wersję elektroniczną. Na odwrocie każdej fotografii opisać jej: kategorię, tytuł, imię i nazwisko autora. Do zdjęć należy załączyć zgłoszenie, w którym należy podać: dane adresowe autora zdjęć, tel. kontaktowy, e-mail (jeśli jest), datę urodzenia, kategorię i tytuł zdjęcia, krótki opis (co przedstawia) i miejsce jego wykonania, oświadczenie, że jest się autorem nadesłanych prac i posiada się do nich prawa autorskie, oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem konkursu i zgodą na zawarte w nim uregulowania (w imieniu osoby nieletniej podpisuje opiekun ustawowy lub prawny). W każdej z kategorii zostanie przyznane pierwsze miejsce oraz wyróżnienia. W ramach istniejących kategorii zostaną przyznane dodatkowe nagrody.
Przewidziane są cenne nagrody o łącznej wartości ok. 4 000 zł.
W skład Jury oceniającej prace wejdą zwycięzcy konkursu z edycji na 2023rok.
Termin nadsyłania prac do 18 października 2024 roku
(liczy się termin wpłynięcia prac)
Patronat honorowy: Starosta Powiatu Słupeckiego
Współorganizator: Starostwo Powiatowe w Słupcy, Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego
Ponadto dodatkowo konkurs wspierają: Gmina Miejska w Słupcy, Gmina Powidz, Gmina Ostrowite, Ludowy Bank Spółdzielczy w Strzałkowie, Spółdzielnia Mleczarska Udziałowców w Strzałkowie, Stowarzyszenie Powidzkiego Parku Krajobrazowego, Zakład fotograficzny Foto-Kmieć w Słupcy.
Współorganizatorzy wystaw: Starostwo Powiatowe w Słupcy, Biblioteka Publiczna Gminy Strzałkowo, Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Zagórowie, Miejski Dom Kultury w Słupcy, Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego – Ośrodek Edukacji Przyrodniczej w Lądzie, Dom Kultury w Powidzu, Szkoła Podstawowa im. L. Jakubowicz w Ostrowitem, Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Strzałkowie.
Zdjęcia należy nadsyłać na adres:
Słupecka Organizacja Turystyczna
ul. Poznańska 18, 62-400 Słupca
z dopiskiem: Wielki Konkurs Fotograficzny „Cztery Pory Roku”, edycja 2024
tel. kontaktowy: 063 2758 631, 666 969 175 w godz. 8:00 – 15:00.
Szczegóły na stronach Słupeckiej Organizacji Turystycznej: http://slotslupca.pl/., oraz stronie Starostwa Powiatowego w Słupcy https://www.powiat-slupca.pl/.
Do pobrania:
Pyra ma szczególne znaczenie w tradycji kulinarnej Wielkopolski. Jest ona podstawą wielu regionalnych dań. Chcąc podkreślić znaczenie ziemniaka w kulturze Wielkopolski Samorząd Województwa Wielkopolskiego po raz kolejny ogłasza konkursu „Na największą wielkopolską pyrę oraz potrawę z pyry”
Konkurs odbędzie się w dwóch kategoriach:
Konkurs skierowany jest głównie dla kół gospodyń wiejskich. Chętnych prosimy o przesłanie Karty zgłoszeniowej do Konkursu (załącznik nr 1) wraz z podpisaną klauzulą informacyjną, Oświadczenia uczestnika (załącznik 2) oraz Zgody na przetwarzanie wizerunku (załącznik nr 3) do 13 września 2024 r.
Dokumenty można składać:
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
Departament Rolnictwa i Rozwoju Wsi
al. Niepodległości 34
61-714 Poznań
Na kopercie należy dopisać: Konkurs „Na największą wielkopolską pyrę oraz potrawę z pyry”
Chętnych prosimy o przekazanie Karty zgłoszeniowej do Konkursu (Załącznik nr 1) wraz z podpisaną klauzulą informacyjną oraz Oświadczenia uczestnika (załącznik 2) oraz Zgody na przetwarzanie wizerunku (załącznik nr 3) w dniu wydarzenia, tj. 12 października 2024 roku, w Grodźcu (powiat koniński).
Przebieg konkursu
Finał Konkursu odbędzie się w dniu 12 października 2024 r. w sali sportowej przy Szkole Podstawowej im. M. Dąbrowskiej w Grodźcu (województwo wielkopolskie, powiat koniński).
Komisja Konkursu:
Rozstrzygnięcie Konkursu oraz wręczenie nagród nastąpi w dniu Finału Konkursu.
UWAGA:
Nagrody
Kapituła konkursu wyłoni laureatów I, II i III miejsca w obydwu kategoriach oraz do 10 wyróżnionych uczestników w kategorii konkurs na potrawę z pyry
Otrzymają oni nagrody finansowe, których wielkość określa regulamin konkursu.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z regulaminem konkursu i zachęcamy do udziału!
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza seniorów i ich opiekunów na webinarium (spotkanie online) „Jak samodzielnie weryfikować oferty inwestycyjne. Okazja czy oszustwo – sprawdź zanim podejmiesz decyzję inwestycyjną” organizowane w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR, we współpracy z Minister ds. Polityki Senioralnej oraz Komendą Główną Policji.
Webinarium odbędzie się 20 września 2024 roku (10:00-13:15).
Cel
Celem spotkania online (webinarium) jest zwrócenie uwagi seniorów na ryzyka związane
z inwestycjami na rynku finansowym, uwrażliwienie na ryzyko oszustw oraz przekazanie wskazówek dotyczących możliwości weryfikacji podmiotów oferujących usługi na rynku finansowym, w tym z wykorzystaniem informacji dostępnych na stronie internetowej Komisji Nadzoru Finansowego.
Zgłoszenia
Rejestracja na webinarium CEDUR odbywa się online, tj. poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy – link do strony z odnośnikiem do formularza: https://www.knf.gov.pl/dla_rynku/edukacja_cedur/seminaria?articleId=90042&p_id=18
W webinarium można uczestniczyć zarówno samodzielnie, jak i grupowo (za pośrednictwem domów seniora, klubów seniora, centrów aktywności seniora, domów pomocy społecznej, bibliotek itp.). W przypadku zgłoszeń grupowych wypełniając formularz należy wskazać przybliżoną liczbę uczestników webinarium.
Potwierdzenia uczestnictwa zostaną przesłane do 19 września 2024 roku. Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium. W przypadku zgłoszeń, które wpłyną w dniu webinarium, potwierdzenia uczestnictwa oraz zaproszenia na spotkanie (wraz z linkiem) będą przesyłane na bieżąco.
Informacje techniczne
W celu uczestnictwa w webinarium niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W spotkaniu uczestniczyć można poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację Cisco Webex. Szczegółowe informacje techniczne dotyczące dołączenia do spotkania zostaną przesłane po potwierdzeniu uczestnictwa oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem (wraz z linkiem) na spotkanie.
Opłaty
Udział w webinarium jest bezpłatny.
Urzad_KNF_Program_webinarium_CEDUR_dla_seniorow_i_ich_opiekunow_20_09_2024
OGŁOSZENIE O UZUPEŁNIAJĄCYM NABORZE WNIOSKÓW NA USUWANIE AZBESTU
Z TERENU POWIATU SŁUPECKIEGO W 2024 ROKU
Zarząd Powiatu Słupeckiego ogłasza uzupełniający nabór wniosków na usuwanie wyrobów zawierających azbest, w ramach realizacji zadania pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Słupeckiego w 2024 roku”.
Nabór wniosków przeprowadzony zostanie wyłącznie w dniu 09 września 2024 r. w godzinach od 08.00 do 15.00.
Wnioski mogą być składane:
1) osobiście w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Słupca (Budynek główny) – w celu potwierdzenia
złożonego wniosku Wnioskodawca winien posiadać swoją kopię wniosku, Starostwo Powiatowe w Słupcy nie świadczy usług ksero;
2) w formie elektronicznej przez platformę ePUAP /3chx16dq0d/SkrytkaESP, podpisane za pomocą Profilu Zaufanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego;
Datą złożenia wniosku jest data jego wpływu do Urzędu Starostwa Powiatowego w Słupcy.
Wnioski rozpatrywane będą w kolejności ich wpływu do Urzędu Starostwa Powiatowego w Słupcy z jednoczesnym uwzględnieniem środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
Osobami uprawnionymi do złożenia wniosku są:
1) osoby fizyczne, z wyłączeniem beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (Działanie A1.4.1 „Inwestycje na rzecz dywersyfikacji i skracania łańcucha dostaw produktów rolnych i spożywczych oraz budowy odporności podmiotów w łańcuchu”),
2) przedsiębiorcy,
3) osoby prawne,
4) jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej.
W związku z wykorzystanie w 100% limitu pomocy de minimis w rolnictwie – NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE WNIOSKI W TYM ZAKRESIE.
Regulamin realizacji zadania w 2024 roku, a także formularz wniosku oraz formularze załączników do wniosku są dostępne w BIP Starostwa Powiatowego w Słupcy (w zakładce Ogłoszenia i komunikaty/Zarząd Powiatu), w siedzibie Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Słupcy oraz w urzędach gmin z terenu powiatu słupeckiego.
Dofinansowanie do kosztów działania obejmującego zapakowanie odpadów zawierających azbest składowanych na nieruchomościach znajdujących się na terenie powiatu słupeckiego, transport i unieszkodliwienie tych wyrobów poprzez przekazanie na uprawnione składowisko odpadów niebezpiecznych wynosi 100% całościowych kosztów tego działania.
Pomoc finansowa nie dotyczy demontażu wyrobów zawierających azbest oraz kosztów wykonania nowego pokrycia dachowego.
Przedsięwzięcie finansowane jest ze środków pochodzących z dotacji celowej udzielonej Powiatowi Słupeckiemu przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.
Uchwała:
Wniosek:
Formularz pomocy de minimis dla przedsiębiorców:
Zarząd Powiatu Słupeckiego informuje o przetargu na sprzedaż nieruchomości stanowiącej majątek Powiatu Słupeckiego.
Przetarg na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej, położonej w miejscowości Piotrowice, gmina Słupca, prowadzony będzie w formie przetargu ustnego nieograniczonego.
Nieruchomość składa się z działek o numerach 100/3 i 599 o łącznej powierzchni 3.8517 ha. W miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego są to tereny przeznaczone dla obiektów produkcyjnych, składów i magazynów oraz zabudowy usługowej.
Jednocześnie informuję się, iż projektowana jest zmiana w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Gminy Słupca dopuszczająca budowle i urządzenia wytwarzające energię z odnawialnych źródeł energii – elektrowni słonecznej – fotowoltaiki, w tym o mocy przekraczającej 500 kW wraz z towarzyszącymi obiektami budowlanymi.
Cena wywoławcza wynosi 1 058 292,00 zł.
Przetarg odbędzie się dnia 11 września 2024 r. o godzinie 900 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Słupcy przy ul. Poznańskiej 20 na Sali posiedzeń Zarządu Powiatu.
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium do dnia 6 września 2024 r. w wysokości 52 914,60 zł.
Szczegółowe informacje:
https://bip.powiat-slupca.pl/slupcap/bip/ogloszenia-i-komunikaty/zarzad-powiatu.html?pid=10214
bądź pod numerem telefonu:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami (063) 275-86-19 / 275-86-20