Pyra ma szczególne znaczenie w tradycji kulinarnej Wielkopolski. Jest ona podstawą wielu regionalnych dań. Chcąc podkreślić znaczenie ziemniaka w kulturze Wielkopolski Samorząd Województwa Wielkopolskiego po raz kolejny ogłasza konkursu „Na największą wielkopolską pyrę oraz potrawę z pyry”
Konkurs odbędzie się w dwóch kategoriach:
Konkurs skierowany jest głównie dla kół gospodyń wiejskich. Chętnych prosimy o przesłanie Karty zgłoszeniowej do Konkursu (załącznik nr 1) wraz z podpisaną klauzulą informacyjną, Oświadczenia uczestnika (załącznik 2) oraz Zgody na przetwarzanie wizerunku (załącznik nr 3) do 13 września 2024 r.
Dokumenty można składać:
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
Departament Rolnictwa i Rozwoju Wsi
al. Niepodległości 34
61-714 Poznań
Na kopercie należy dopisać: Konkurs „Na największą wielkopolską pyrę oraz potrawę z pyry”
Chętnych prosimy o przekazanie Karty zgłoszeniowej do Konkursu (Załącznik nr 1) wraz z podpisaną klauzulą informacyjną oraz Oświadczenia uczestnika (załącznik 2) oraz Zgody na przetwarzanie wizerunku (załącznik nr 3) w dniu wydarzenia, tj. 12 października 2024 roku, w Grodźcu (powiat koniński).
Przebieg konkursu
Finał Konkursu odbędzie się w dniu 12 października 2024 r. w sali sportowej przy Szkole Podstawowej im. M. Dąbrowskiej w Grodźcu (województwo wielkopolskie, powiat koniński).
Komisja Konkursu:
Rozstrzygnięcie Konkursu oraz wręczenie nagród nastąpi w dniu Finału Konkursu.
UWAGA:
Nagrody
Kapituła konkursu wyłoni laureatów I, II i III miejsca w obydwu kategoriach oraz do 10 wyróżnionych uczestników w kategorii konkurs na potrawę z pyry
Otrzymają oni nagrody finansowe, których wielkość określa regulamin konkursu.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z regulaminem konkursu i zachęcamy do udziału!
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza seniorów i ich opiekunów na webinarium (spotkanie online) „Jak samodzielnie weryfikować oferty inwestycyjne. Okazja czy oszustwo – sprawdź zanim podejmiesz decyzję inwestycyjną” organizowane w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR, we współpracy z Minister ds. Polityki Senioralnej oraz Komendą Główną Policji.
Webinarium odbędzie się 20 września 2024 roku (10:00-13:15).
Cel
Celem spotkania online (webinarium) jest zwrócenie uwagi seniorów na ryzyka związane
z inwestycjami na rynku finansowym, uwrażliwienie na ryzyko oszustw oraz przekazanie wskazówek dotyczących możliwości weryfikacji podmiotów oferujących usługi na rynku finansowym, w tym z wykorzystaniem informacji dostępnych na stronie internetowej Komisji Nadzoru Finansowego.
Zgłoszenia
Rejestracja na webinarium CEDUR odbywa się online, tj. poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy – link do strony z odnośnikiem do formularza: https://www.knf.gov.pl/dla_rynku/edukacja_cedur/seminaria?articleId=90042&p_id=18
W webinarium można uczestniczyć zarówno samodzielnie, jak i grupowo (za pośrednictwem domów seniora, klubów seniora, centrów aktywności seniora, domów pomocy społecznej, bibliotek itp.). W przypadku zgłoszeń grupowych wypełniając formularz należy wskazać przybliżoną liczbę uczestników webinarium.
Potwierdzenia uczestnictwa zostaną przesłane do 19 września 2024 roku. Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium. W przypadku zgłoszeń, które wpłyną w dniu webinarium, potwierdzenia uczestnictwa oraz zaproszenia na spotkanie (wraz z linkiem) będą przesyłane na bieżąco.
Informacje techniczne
W celu uczestnictwa w webinarium niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W spotkaniu uczestniczyć można poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację Cisco Webex. Szczegółowe informacje techniczne dotyczące dołączenia do spotkania zostaną przesłane po potwierdzeniu uczestnictwa oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem (wraz z linkiem) na spotkanie.
Opłaty
Udział w webinarium jest bezpłatny.
Urzad_KNF_Program_webinarium_CEDUR_dla_seniorow_i_ich_opiekunow_20_09_2024
OGŁOSZENIE O UZUPEŁNIAJĄCYM NABORZE WNIOSKÓW NA USUWANIE AZBESTU
Z TERENU POWIATU SŁUPECKIEGO W 2024 ROKU
Zarząd Powiatu Słupeckiego ogłasza uzupełniający nabór wniosków na usuwanie wyrobów zawierających azbest, w ramach realizacji zadania pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Słupeckiego w 2024 roku”.
Nabór wniosków przeprowadzony zostanie wyłącznie w dniu 09 września 2024 r. w godzinach od 08.00 do 15.00.
Wnioski mogą być składane:
1) osobiście w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Słupca (Budynek główny) – w celu potwierdzenia
złożonego wniosku Wnioskodawca winien posiadać swoją kopię wniosku, Starostwo Powiatowe w Słupcy nie świadczy usług ksero;
2) w formie elektronicznej przez platformę ePUAP /3chx16dq0d/SkrytkaESP, podpisane za pomocą Profilu Zaufanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego;
Datą złożenia wniosku jest data jego wpływu do Urzędu Starostwa Powiatowego w Słupcy.
Wnioski rozpatrywane będą w kolejności ich wpływu do Urzędu Starostwa Powiatowego w Słupcy z jednoczesnym uwzględnieniem środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
Osobami uprawnionymi do złożenia wniosku są:
1) osoby fizyczne, z wyłączeniem beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (Działanie A1.4.1 „Inwestycje na rzecz dywersyfikacji i skracania łańcucha dostaw produktów rolnych i spożywczych oraz budowy odporności podmiotów w łańcuchu”),
2) przedsiębiorcy,
3) osoby prawne,
4) jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej.
W związku z wykorzystanie w 100% limitu pomocy de minimis w rolnictwie – NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE WNIOSKI W TYM ZAKRESIE.
Regulamin realizacji zadania w 2024 roku, a także formularz wniosku oraz formularze załączników do wniosku są dostępne w BIP Starostwa Powiatowego w Słupcy (w zakładce Ogłoszenia i komunikaty/Zarząd Powiatu), w siedzibie Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Słupcy oraz w urzędach gmin z terenu powiatu słupeckiego.
Dofinansowanie do kosztów działania obejmującego zapakowanie odpadów zawierających azbest składowanych na nieruchomościach znajdujących się na terenie powiatu słupeckiego, transport i unieszkodliwienie tych wyrobów poprzez przekazanie na uprawnione składowisko odpadów niebezpiecznych wynosi 100% całościowych kosztów tego działania.
Pomoc finansowa nie dotyczy demontażu wyrobów zawierających azbest oraz kosztów wykonania nowego pokrycia dachowego.
Przedsięwzięcie finansowane jest ze środków pochodzących z dotacji celowej udzielonej Powiatowi Słupeckiemu przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.
Uchwała:
Wniosek:
Formularz pomocy de minimis dla przedsiębiorców:
Zarząd Powiatu Słupeckiego informuje o przetargu na sprzedaż nieruchomości stanowiącej majątek Powiatu Słupeckiego.
Przetarg na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej, położonej w miejscowości Piotrowice, gmina Słupca, prowadzony będzie w formie przetargu ustnego nieograniczonego.
Nieruchomość składa się z działek o numerach 100/3 i 599 o łącznej powierzchni 3.8517 ha. W miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego są to tereny przeznaczone dla obiektów produkcyjnych, składów i magazynów oraz zabudowy usługowej.
Jednocześnie informuję się, iż projektowana jest zmiana w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Gminy Słupca dopuszczająca budowle i urządzenia wytwarzające energię z odnawialnych źródeł energii – elektrowni słonecznej – fotowoltaiki, w tym o mocy przekraczającej 500 kW wraz z towarzyszącymi obiektami budowlanymi.
Cena wywoławcza wynosi 1 058 292,00 zł.
Przetarg odbędzie się dnia 11 września 2024 r. o godzinie 900 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Słupcy przy ul. Poznańskiej 20 na Sali posiedzeń Zarządu Powiatu.
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium do dnia 6 września 2024 r. w wysokości 52 914,60 zł.
Szczegółowe informacje:
https://bip.powiat-slupca.pl/slupcap/bip/ogloszenia-i-komunikaty/zarzad-powiatu.html?pid=10214
bądź pod numerem telefonu:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami (063) 275-86-19 / 275-86-20
Sesja odbędzie się w dniu 29 sierpnia 2024 roku (czwartek) o godzinie 1300 w sali „Herbowej” Starostwa Powiatowego w Słupcy, ul. Poznańska 20.
Porządek obrad:
Lp. | Nazwa Komisji Stałej | Miejsce i data posiedzenia | Tematyka posiedzenia |
1. | Komisja Oświaty i Spraw Społecznych |
Starostwo Powiatowe w Słupcy sala „Herbowa” 26.08.2024 r., godz. 730 |
|
2. | Komisja Budżetu i Rolnictwa |
Starostwo Powiatowe sala „Herbowa” 28.08.2024 r., godz. 1300 |
|
3. |
Sesja Rady Powiatu |
Starostwo Powiatowe sala „Herbowa” 29.08.2024 r., godz. 1300 |