Komunikat SP ZOZ w Słupcy

Szanowni Państwo,

informujemy, że szpital SP ZOZ w Słupcy przystąpił do programu koordynacji zbiórek publicznych. link TUTAJ

System przygotowany został przez programistów i naukowców z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Za jego pośrednictwem będziemy Państwa informowali o naszych pilnych potrzebach wsparcia.

Darczyńców i lokalnych koordynatorów zbiórek gorąco zachęcamy do zgłaszania się za pośrednictwem zamieszczonego na stronie formularza. To nam wszystkim ułatwi działanie!

Gorąco dziękujemy za całe wsparcie !!!

Strefa Ograniczonego Ruchu Klientów – do odwołania

Rząd wprowadził stanu zagrożenia epidemicznego, co pozwoliło nałożyć dodatkowe ograniczenia, które są konieczne, aby powstrzymać rozprzestrzenianie się koronawirusa. W obliczu pandemii najważniejsze słowa to bezpieczeństwo i odpowiedzialność. Właśnie w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów, jak również pracowników Starostwa, Strefa Ograniczonego Ruchu Klientów obowiązywać będzie do odwołania.

Szanowni Klienci Starostwa Powiatowego w Słupcy!

Szanowni Klienci Starostwa Powiatowego w Słupcy!

Uprzejmie prosimy, aby ograniczyć do minimum osobiste wizyty w urzędzie. Wiele spraw można załatwić, przekazać drogą telefoniczną, pocztą elektroniczną lub tradycyjną. Dbajmy o zdrowie swoje, swoich bliskich, ale także osób pracujących w urzędach.  

 

Starostwo Powiatowe w Słupcy

ul. Poznańska 20

62-400 Słupca

 

Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa – tel. 63 275 86 30, 63 275 86 06 e-mail: srodowisko@powiat-slupca.pl

Wykaz spraw do załatwienia drogą telefoniczną, pocztą elektroniczną lub tradycyjną

  1. wydawania zaświadczeń do notariuszy o objęciu działki uproszczonym planem urządzania lasu lub decyzją, o której mowa w art. 19 ust. 3 ustawy o lasach
  2. wydawania zezwoleń na wycinkę drzew z lasów prywatnych
  3. wydawania kart wędkarskich
  4. rejestracji łodzi

 

Wydział Komunikacji – 63 275 86 36, 63 275 86 37, 63 275 86 38

Oryginały dokumentów dotyczące  rejestracji pojazdów i  wydawania praw jazdy oraz wszelkich spraw związanych z funkcjonowaniem Wydziału Komunikacji można dokonać drogą pocztową.

Natomiast zgłoszenie zbycia, nabycia pojazdu można przesłać na adres e-mail: rejestracjapojazdow@powiat-slupca.pl,  prawojazdy@powiat-slupca.pl,

komunikacja@powiat-slupca.pl po uprzednim udzieleniu informacji telefonicznie.

Wnioski  do załatwienia wszelkich spraw dostępne na stronie Starostwa w zakładce „Biuro Obsługi Mieszkańca” – Wydział Komunikacji

 

Biuro Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych – tel. 63 275 86 31, e-mail: bzp@powiat-slupca.pl

za pośrednictwem operatora pocztowego przesyłamy:

– wnioski o wyjaśnienie SIWZ lub zapytania ofertowego,

– oferty

UWAGA: zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych w przypadku przesłania oferty pocztą, za datę wpływu uważa się datę, w którym korespondencja wpłynęła do siedziby Zamawiającego.

 

Wydział Gospodarki Nieruchomościami – tel. 63 275 86 20 (19,18,17), e-mail: nieruchomości@powiat-slupca.pl

sprawy można załatwić telefonicznie, pocztą elektronicznie lub tradycyjną:

  1. Wyłączenie gruntów z produkcji rolniczej.
  2. Wykreślenie ciężaru realnego lub hipoteki z księgi wieczystej.
  3. Opłaty roczne z tytułu trwałego zarządu, użytkowania wieczystego lub za przekształcenie użytkowania wieczystego na własność.
  4. Sprzedaż, najem, dzierżawa lub użyczenie gruntów Skarbu Państwa i Powiatu.
  5. Postępowania dotyczące ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości.
  6. Zgoda na dysponowanie nieruchomościami Skarbu Państwa i Powiatu.
  7. Postępowania w sprawie zwrotu wywłaszczonych nieruchomości.

 

Wydział Spraw Społecznych – tel. 63 275 86 51, spoleczne@powiat-slupca.pl

sprawy można załatwić drogą telefoniczną, pocztą elektroniczną lub tradycyjną:

– informacje na temat składania wniosków otwartym konkursie ofert,

– składanie wniosków w otwartym konkursie ofert drogą pocztową,

– składanie wniosków w sprawie organizacji ruchu drogą pocztową,

– składanie wniosków Starosty Słupeckiego w sprawie zaświadczeń o wpisie do ewidencji starosty stowarzyszeń,

e-mail andrzej.grzeszczak@powiat-slupca.pl lub transport@powiat-slupca.pl

 

Wydział Architektury i Budownictwa – tel. 63 275 10 11, 63 275 86 79 (73,74,75), e-mail: architektura@powiat-slupca.pl

Wszystkie sprawy wydziału można załatwić telefonicznie, pocztą elektroniczną, także tradycyjną.

 

Wydział Oświaty i Promocji – tel. 63 275 86 02 (03), 63 274 22 15 (16), e-mail: promocja@powiat-slupca.pl lub oswiata@powiat-slupca.pl

Sprawy oświatowe:

W sprawach związanych z umieszczaniem nieletnich w Młodzieżowych Ośrodkach Socjoterapii należy przesłać następujące dokumenty:

– podanie o umieszczeniu w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii,

– orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego,

– świadectwo szkolne,

– odpis skrócony aktu urodzenia,

– poświadczenie zameldowania,

– dokumentacje medyczną,

W sprawach związanych z umieszczaniem nieletnich w Młodzieżowych Ośrodkach Wychowawczych należy przesłać następujące dokumenty:

– orzeczenie sądu rodzinnego o umieszczeniu nieletniego w ośrodku,

–  kopię wywiadu środowiskowego przeprowadzonego przez kuratora sądowego,

– kopię opinii Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów, innej specjalistycznej

placówki, biegłego lub biegłych,

–  odpis aktu urodzenia nieletniego,

– posiadane informacje o stanie zdrowia nieletniego,

– orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, jeżeli zostało wydane,

 

Wydział Geodezji – tel. 63 275 86 23 (15,43,44,45,47,49), 63 277 26 79, 63 249 52 79; e-mail: geodezja@powiat-slupca.pl

Wnioski do pobrania BIP – http://bom.powiat-slupca.pl/slupcap/bom/wydzial-geodezji-kartografii-i-katastru.html, następnie przesłać drogą mailową i kontaktować się telefonicznie

 

KOMUNIKAT DOTYCZĄCY PRACY ARiMR – NOWE INFORMACJE

Szanowni Państwo,

w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną w Polsce oraz zaleceniami rządu i służb sanitarnych dotyczących rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 – „koronawirusa”, aby skutecznie chronić zdrowie beneficjentów ARiMR i jej pracowników, prosimy o wyrozumiałość dla przyjętego sposobu postępowania w tym okresie. Zmiany dotyczą przede wszystkim przyjęć interesantów w jednostkach organizacyjnych ARiMR tzn.:

– ograniczona zostaje możliwość osobistego załatwiania spraw w biurach powiatowych, oddziałach regionalnych oraz centrali ARiMR – jednostki te pracują bez kontaktu z interesantami;

– kontakt z ARiMR – wyłącznie telefoniczny lub pisemny (za pośrednictwem poczty tradycyjnej
lub elektronicznej), numery telefonów i adresy e-mail będą dostępne w widocznym miejscu przy wejściu do placówki Agencji;

– w sytuacji braku możliwości skorzystania z powyższych rozwiązań we wszystkich jednostkach organizacyjnych ARiMR udostępnione zostaną wrzutnie / urny, w których możliwe będzie pozostawienie dokumentów / wniosków / oświadczeń bez konieczności kontaktu z pracownikami Agencji.

Szanowni Państwo,

większość spraw związanych z ubieganiem się o dopłaty i dotacje, a także z rejestracją zwierząt można załatwić przez Internet.

  1. Jeżeli używasz komputera – złóż wniosek o płatności bezpośrednie i obszarowe
    z PROW 2014-2020 za pomocą aplikacji eWniosekPlus, a dane o zwierzętach zgłoś albo wyjaśnij
    za pomocą aplikacji PortalIRZplus!
  2. Jeżeli nie używasz komputera – skontaktuj się telefonicznie z doradcą rolniczym lub z pracownikiem biura powiatowego ARiMR
  3. Oświadczenie potwierdzające brak zmian w 2020 roku w odniesieniu do wniosku o przyznanie płatności złożonego w roku 2019 można złożyć poprzez:

– pozostawienie we wrzutni / urnie umieszonej przy wejściu do biura powiatowego,

– wysłanie pocztą,

– złożenie poprzez platformę ePUAP,

– przesłanie zeskanowanych dokumentów za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) na adres mailowy biura powiatowego właściwego ze względu na adres zamieszkania Wnioskodawcy. W tym przypadku Beneficjent zostanie poproszony o złożenie oryginału dokumentu w odpowiedniej placówce ARiMR
w terminie późniejszym.

Adresy skrytek ePUAP (dla osób które posiadają Profil Zaufany) oraz adresy e-mail biur powiatowych dostępne są tutaj.

Rolnicy uprawnieni do złożenia Oświadczenia mogą także zalogować się do aplikacji eWniosekPlus i złożyć wniosek przez Internet, do czego zachęcamy. W przypadku złożenia dokumentów do wrzutni lub przesłania pocztą elektroniczną, Wnioskodawca otrzyma potwierdzenie przyjęcia dokumentów po ich zarejestrowaniu (jeżeli potwierdzenia są przewidziane/niezbędne w procesie obsługi sprawy).
Jeżeli Wnioskodawca chce otrzymać potwierdzenie bez oczekiwania, najlepszym rozwiązaniem jest przesłanie dokumentów za pośrednictwem poczty.

KANAŁY KOMUNIKACJI

W związku z koniecznością wprowadzenia ograniczeń w kontaktach bezpośrednich uruchomione zostały dla Państwa dodatkowe kanały komunikacji z ARiMR. Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania odnośnie funkcjonowania Agencji w związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemiologicznego, prosimy kierować je na następujący adres maila lub pod numer telefonu:

ALERT@ARIMR.GOV.PL

tel. 22 595 06 99

Informacje dotyczące działalności ARiMR dostępne są również za pośrednictwem dotychczasowych kanałów komunikacji, w szczególności:

Infolinia ARiMR: 800 38 00 84 lub 22 595 06 11

Formularz kontaktowy: https://www.arimr.gov.pl/zadaj-pytanie/

ePUAP[1] : https://epuap.gov.pl/wps/portal

eUsługi ARiMR: eWniosekPlus oraz PortalIRZplus

Wszystkie podjęte działania mają charakter prewencyjny. W celu zapobiegania rozpowszechniania się wirusa zachęcamy Państwa do ograniczenia wizyt w urzędach do niezbędnego minimum, a w razie konieczności załatwiania spraw pilnych przy użyciu powyższych kanałów komunikacji.

[1] W trakcie wyboru sprawy do obsłużenia prosimy o wskazanie konkretnego urzędu (biura powiatowego lub oddziału regionalnego) właściwego dla załatwienia sprawy.

Informacja dla osób z kontaktu z przypadkiem potwierdzonym przebywających w kwarantannie

Co to oznacza?

Kwarantannę domową przez okres 14 dni odbywasz pod adresem, który podałeś.

Jeśli będziesz odbywać kwarantannę w domu, stosuj się do poniższych zaleceń.

  • Nie opuszczaj domu.
  • Nie wychodź do sklepu.
  • Jeśli masz pod swoją opieką zwierzęta, to w miarę możliwości na czas trwania kwarantanny przekaż je pod opiekę rodzinie lub znajomym. Jeśli nie masz takiej możliwości, zwróć się telefonicznie o pomoc do gminy.
  • Nie spotykaj się z innymi osobami i nie zapraszaj ludzi do domu.
  • Jeśli mieszkasz z rodziną, w miarę możliwości ogranicz z nią kontakt i zachowaj bezpieczny odstęp wynoszący minimum 2 metry.
  • Używaj oddzielnych naczyń niż pozostałe osoby przebywające w mieszkaniu.
  • Jeśli masz możliwość, korzystaj z osobnej łazienki/toalety niż pozostali domownicy; jeśli nie masz takiej możliwości, po skorzystaniu z toalety/łazienki zdezynfekuj ją dostępnym środkiem czystości.
  • Wietrz mieszkanie kilka razy dziennie. • Zachowaj zasady higieny.
  • Często myj ręce i dezynfekuj powierzchnie dotykowe takie jak: blaty, klamki, ekrany telefonów.
  • Monitoruj temperaturę ciała minimum 2 razy dziennie.
  • W przypadku wystąpienia gorączki, kaszlu lub duszności niezwłocznie skontaktuj

się telefoniczne ze stacją sanitarno-epidemiologiczną lub zgłoś się na oddział zakaźny, unikając transportu publicznego.

  • Udzielaj informacji o swoim stanie zdrowia dzwoniącym do Ciebie pracownikom Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
  • W czasie trwania kwarantanny (powyżej 5 dnia jej trwania) zostanie pobrany wymaz do badania w kierunku zakażenia SARS-CoV-2. W tej sprawie zgłosi się do Ciebie sanitariusz. O wynikach tego badania zostaniesz poinformowany.
  • Do weryfikowania przestrzegania kwarantanny wyznaczeni zostali funkcjonariusze policji – odwiedzą Cię oni w czasie trwania kwarantanny.
  • W razie jakichkolwiek pytań, pomoc uzyskasz dzwoniąc na numer telefonu
    61 85 44 800 i wybierając nr odpowiedni dla kwarantanny zgodnie z komunikatem głosowym.
  • W przypadku potrzeby skontaktowania się z lekarzem POZ, skorzystaj z teleporady. Lekarz może wystawić e-receptę i e-zwolnienie. Lista placówek POZ udzielających teleporad w Twojej okolicy jest dostępna na stronie NFZ: bit.ly/teleporady-lista Więcej o e-zdrowiu na pacjent.gov.pl

więcej informacji na www.gov.pl/koronawirus 

Infolinia NFZ: 800 190 590

Za nieprzestrzeganie kwarantanny grozi mandat karny w wysokości 5000 zł

Komunikat Powiatowego Urzędu Pracy w Słupcy

Uwaga!
Osoby chore wykazujące oznaki przeziębienia lub grypy nie będą obsługiwane.

Każdą ewentualną wizytę w Urzędzie prosimy wcześniej ustalać telefonicznie lub mailowo:
Tel/Fax: (63) 275 14 44
e-mail: pup@pup-slupca.pl
Elektroniczna Skrzynka Podawcza: /PUPSlupca/SkrytkaESP

Potwierdzenie gotowości:
dla Gminy i Miasta Zagórów i Gminy Powidz – 63 275 14 44 wew. 256
dla Gminy Orchowo – 63 275 14 44 wew. 254
dla Gminy i Miasta Słupca, Gminy Ostrowite, Gminy Strzałkowo, Gminy Lądek – 63 275 14 44 wew. 264

Rejestracja elektroniczna:
www.praca.gov.pl

Komunikat o zmianach w działalności punktów nieodpłatnej pomocy prawnej na terenie powiatu słupeckiego

W związku z przeciwdziałaniem zagrożeniom związanym z COVID-19, o których mowa w art. 1 i 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374) oraz ogłoszeniem stanu zagrożenia epidemicznego na terenie kraju informujemy, że:

w terminie od 16 marca 2020 roku do dnia odwołania zawieszona zostaje możliwość skorzystania z osobistej wizyty w nieodpłatnych punktach pomocy prawnej. Wszystkie umówione wcześniej wizyty zostają odwołane.

Obsługa klientów w punktach, także w zakresie nieodpłatnej mediacji, nie będzie świadczona.

W tym okresie można korzystać z porad nieodpłatnej pomocy prawnej w sposób zdalny, wyłącznie drogą środków komunikacji na odległość tj. za pośrednictwem telefonu.

W celu skorzystania z nieodpłatnej pomocy prawnej należy:

  • dokonać zgłoszenia telefonicznego od poniedziałku do piątku pod nr telefonu 63 275 86 06, w godzinach od 09.00 do 13.00

Wzór wniosku o potrzebie uzyskania porady prawnej na odległość do pobrania poniżej.

wniosek o uzyskanie porady prawnej

wniosek o uzyskanie porady prawnej